Sunday, 17 June 2012

CINTAKU DIPERMAINKAN :)

Greeting Text


awak . thanks sbb bahagiakan saya walaupun hanya 2bulan 3minggu 4hari :) sumpah saya cakap saya happy dgn awak . tp , tu semua dulu . sekarang dah lain . awak tipu saya . awak cakap awak ada saya sorang je dlm hidup and hati awak . tp , rupe2 nye awak dah ada org laen . sumpah sedihh ! :'( nasib baek trdetik kat hati saya , saya nak buke FB awak . sbb saya dah rase hubungan kite makin lame makin jauhh . mmg Allah S.W.T nak tunjuk kat saya , rupe2 nye awak dah ada org laen . lawa sangat perempuan tu . nama dia Amira :)

awak . kan dulu saya dah cakap , takde org akan bertahan dgn saya . trmasuk jgk dgn awak . mungkin saya tak jumpe lagi jodoh saya :) awak . kenapa perlu ada penipuan ? perlu ke awak tipu saya kalau awak tak bahagia dgn saya ? tak perlu kan ? bg saya , terus terang lbih baek dr awak terus tipu saya :) lupekan je la saya . insyaAllah awak akn bahagia d samping Amira :)

awak . cinta tak boleh d beli dgn wang ringgit . cinta hanya boleh d beli dgn sekeping hati . saya tak kebulur dgn harta awak . saya cume perlukan hati awak yg tulus ikhlas mencintai saya . yg jujur dgn saya . bukan tipu saya . saya kecewa sgt dgn sikap awak . sorry r . jangan kacau hidop saya lagi . awak dah ada Amira . jujur saya cakap , saya masih sayang and cintakan awak . kenangan kite bersama akan sentiasa terpahat d ingatan saya . saya doakan moge awak bahagia dgn dia k ? :)

awak . thanks sbb pernah hadir lam hidop saya . thanks sbb pernah bahagia kan saya . thanks jugak sbb pernah sayangg and cinta saya . saya hargai semua tu . lepas ni dah takde org yg nk marah awak sbb tak makan ubat . takde dah org yg mesej awak , 'Morning baby' , 'Nite biey tembam' . lepas ni dah takde org nak kacau awak lgi , nak bebel kat awak lagi . dah takde dah . semua tu tinggal kenangan . saya harap awak bahagia tanpa saya . semoga di kau bahagia Amir Safwan Suhairulmizam :')


:')

AmiLia hanya tinggal kenangan :')

2 comments:

Nisa Lucy said...

Sabar ye, one day awak akan jumpa lelaki yang sesuai dengan awak :')

alia_hanani said...

:')