Saturday, 4 August 2012

Aku yg Tersakiti :')

Greeting Text
awak :') tak puas lgi ke awak sakiti hati ni ? tak puas lgi ke awk tgk mata ni mengalirkan air mata sbb perbuatan awak ? sy dah lme brtahan dgn sikap awak . stiap kali kite gaduh , sy yg slalu mengalah walaupun tu bkn salah sy . tp , ada ke awak kesah semua tu ? awak still ulangi ksalahan yg sme . awk tabur janji palsu je kn kt sy ? awak cakap awak takkan tinggalkan sy , awak takkan sakiti hati sy lgi , awak akn jge sy smpai akhir hayat sy . tp , mne semua tu awak ? mane ?!

awak . kn sy dah prnah ckp dulu , takde org prnah bertahan dgn prangai sy . tp , awak degil . awak ckp , awak akn brtahan dgn sy . tp sbnrnye tak :') takpe la . sy ni mmg ptot d sakiti kan ? :') slalu kne tipu , slalu kne dpermaenkan bile hati ni dah setia . awak . dlu awak prnah curang kan ? tp , sy kasi peluang kedua utk awak sbb hati ni sayang and cinta kt awak . tp , ada ke awk gune peluang tu ? awk ulangi kesalahan yg sme buat kli yg kdue :')

hati ni sakit sangat awak . sakit sangat ble org yg sy sayang buat sy mcm ni . mcm yg prnah sy ckp , bkn sy yg tinggal awk , tp awk yg tinggal sy :') cukup la awak . cukup la awak sakiti hati ni . awak . awak kne tau yg cinta tak boleh d beli dgn wang ringgit . cinta hanya bleh d beli dgn sekeping hati . sy tak perlukan harta awak . saya cume perlukan hati awak yg ikhlas sayang and cinta sy . yg jjur dgn sy . awak sayangg :') trime kasih utk 4bulan 1minggu 6hri ni . thanks sbb sudi hadir dlm hidup sy . thanks sbb prnah sayang and cinta diri ini . sy harap awak berbahagia dgn si dia yg baru :')


Amir Safwan Suhairulmizam :') sy lepaskan awak wlaupun hati ni berat nak lepaskan awak . sy tau awak tak bahagia spnjg brde d smping sy . awak . pulangkan balikk hati sy bleh ? :'D awk . sy harap org yg awk sayang takkan sakiti hati awk ;'D bia la hati ni kecewa asalkan awak tak paksa perasan awk utk trus mencintai dan menyayangi diri ini . semua memori brsme awk sntiasa trpahat d ingatan sy :') Selamat Tinggal Amir Safwan Suhairulmizam :')

hanye tinggal kenangan :')
tabahlah wahai hati :')

No comments: